Oto Kiralama - Rent a Car

Sunday, March 26, 2006

Burçin, Sinema İstiyor

"KADIN İTERSE" ADLI Dizide HülYA AVŞAR'IN KIZINI CANLANDIRAN BURÇİN TERZU, "ÇOK SAYIDA SENARYO OKUYORUM. AKLIMIN YATTI Bİ FİMDE ROL ALACAĞIM" DİYOR...

Yildizi gun gectikce parlayan genc oyunculardan Burç Terzioglu'nun gonlu beyaz perdede. Bir film projesinde yer almak isteyen guzel oyuncu yonetmen olarak en cok Ugur Yucel'le calismak istiyor. Terzioglu, "Yillardir oyunculuk yapiyorum. Dizilerde oynamak bana buyuk tecrube kazandirdi. En yuksek reytingi alan Kadın İsterse'de oynamak benim icin buyuk onur. Hülya Avşar ve Cihan Ünal gibi ustalarla bir projede yer almak herkese kismet olmaz. Beyaz perdenin buyusu cok baska. Sinema benim hayalim" diyor. Burçin Terzioglu en son Dongel Karhanesi'ni seyrettigini ve cok begendini de soyluyor.

Kaynak : GECCE